Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 The Hunger Games Adventure

Gå ner 
+19
Foxface
LolligaLuna
EffieTrinket
Buttercup
Cresta
EmahS
Ghoul
sovsvampen
Marvel
Katniss
Peeta Mellark
Ekkiis
Rue
Glimmerous
Allebasi
Clovely
JMason
Peeta
EMELESEL
23 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
FörfattareMeddelande
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimemån apr 09, 2012 6:18 pm

Lvl 15 här. Tävlar emot Alex XD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimemån apr 09, 2012 6:33 pm

Katniss skrev:
Lvl 15 här. Tävlar emot Alex XD

HAHA, nej, seriöst? xD
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimemån apr 09, 2012 6:39 pm

Haha japp jag och han har världens krig i detta. Han ringde mig inatt och ba "LVL !!!!!" jag fick totalpanik xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimemån apr 09, 2012 6:40 pm

Katniss skrev:
Haha japp jag och han har världens krig i detta. Han ringde mig inatt och ba "LVL !!!!!" jag fick totalpanik xD

HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHA, JAG DÖR. Jag vill träffa Alex :C
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimemån apr 09, 2012 7:17 pm

Jag träffade honom en gång nyrligen och skakade som ett asplööv och täntke bara "OMG JAG TRÄFFAR PEETA 2!!!!!!" xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimemån apr 09, 2012 7:18 pm

Katniss skrev:
Jag träffade honom en gång nyrligen och skakade som ett asplööv och täntke bara "OMG JAG TRÄFFAR PEETA 2!!!!!!" xD


KADJHPCDKCÖALSDN,sdbmasdasydljk, HAR DU TRÄFFAT ALEX?!?!?!?! NEEEEEJ, NU DOG JAG PÅ RIKTIGT.
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimemån apr 09, 2012 7:22 pm

Det gjorde jag med xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetis apr 10, 2012 5:14 am

Okej, nu kom vi .. lite off topic. Så för att komma on topic: ÄR DET NÅGON MER HÄR ÄN JAG SOM FÖREDRAR MOBILSPELET FRAMFÖR HUNGER GAMES ADVETURE PÅ FACEBOOK? Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
Peeta Mellark
Åker tåget
Åker tåget
avatar


Man

Inlägg : 30

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetis apr 10, 2012 4:02 pm

Peeta skrev:
Okej, nu kom vi .. lite off topic. Så för att komma on topic: ÄR DET NÅGON MER HÄR ÄN JAG SOM FÖREDRAR MOBILSPELET FRAMFÖR HUNGER GAMES ADVETURE PÅ FACEBOOK? Embarassed
Finns mobilspelet bara till iPhone? För jag har Android, och jag kan inte hitta det Sad
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetis apr 10, 2012 4:03 pm

Peeta Mellark skrev:
Peeta skrev:
Okej, nu kom vi .. lite off topic. Så för att komma on topic: ÄR DET NÅGON MER HÄR ÄN JAG SOM FÖREDRAR MOBILSPELET FRAMFÖR HUNGER GAMES ADVETURE PÅ FACEBOOK? Embarassed
Finns mobilspelet bara till iPhone? För jag har Android, och jag kan inte hitta det Sad

Hm, jag vet inte. Men sök på Hungerspelen så kanske det kommer fram. Jag vet ju inte eftersom när jag hade min andriod-telefon så fanns ju inte det spelet alls ^^ Men till Iphone finns det. Wink
Till överst på sidan Gå ner
Marvel
Sponsor
Sponsor
Marvel


Kvinna

Inlägg : 50

Distrikt : 1

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetis apr 10, 2012 4:52 pm

Jag tycker att det är ganska roligt, men tröttnar snabbt på Distrikt 12 D:
Och så hatar jag tå man får slut "energi". ._.
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetis apr 10, 2012 4:59 pm

Marvel skrev:
Jag tycker att det är ganska roligt, men tröttnar snabbt på Distrikt 12 D:
Och så hatar jag tå man får slut "energi". ._.

Naaww. :3
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetis apr 10, 2012 5:30 pm

Men spara vilasaken då tills du gjort allt ?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
sovsvampen
Åker tåget
Åker tåget
sovsvampen


Kvinna

Inlägg : 45

Distrikt : 11

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimeons apr 11, 2012 1:50 am

Själv är man bara på level 11 tror jag, har ingen på hela min facebook som spelar det, ganska ensamt :c
Till överst på sidan Gå ner
http://annieostberg.blogg.se/annie
Ghoul
President
President
Ghoul


Kvinna

Inlägg : 257

Distrikt : 5

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimeons apr 11, 2012 1:53 am

Håller med, jag är helt forever alone på facebook med att spela det </3
Till överst på sidan Gå ner
https://panemportalen.swedishforum.net
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimeons apr 11, 2012 6:00 am

whirlwind skrev:
Håller med, jag är helt forever alone på facebook med att spela det </3

HAHAHA, naw..Sad
Till överst på sidan Gå ner
EmahS
Åker tåget
Åker tåget
EmahS


Kvinna

Inlägg : 22

Distrikt : 3

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimeons apr 11, 2012 7:58 am

Jag älskar det. Är på level 15 och väntar på att min förbaskade workshop ska ge mig 1 spik haha. och sen måste jag lista ut hur jag ska få tag på "flames"
Woho! Fick tag i mitt spik. Nu fick jag dock en ny uppgift, och behöver 5 nya spik
det här kan ta ett tag.
Till överst på sidan Gå ner
sovsvampen
Åker tåget
Åker tåget
sovsvampen


Kvinna

Inlägg : 45

Distrikt : 11

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimeons apr 11, 2012 10:15 am

Någon som vill bli min facebook vän så man kan hjälpa varandra som grannar i spelet? :')
Till överst på sidan Gå ner
http://annieostberg.blogg.se/annie
Allebasi
Åker tåget
Åker tåget
Allebasi


Inlägg : 25

Distrikt : 7

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimeons apr 11, 2012 12:05 pm

Är det någon som vet om man kommer få vara med i Hungerspelen på det spelet. Eller kommer man bara få vara i Distrik 12?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst
avatar



The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimeons apr 11, 2012 4:10 pm

Började spela idag och är på level 5 Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimeons apr 11, 2012 4:18 pm

EmahS skrev:
Jag älskar det. Är på level 15 och väntar på att min förbaskade workshop ska ge mig 1 spik haha. och sen måste jag lista ut hur jag ska få tag på "flames"
Woho! Fick tag i mitt spik. Nu fick jag dock en ny uppgift, och behöver 5 nya spik
det här kan ta ett tag.
Kan du berätta för mig när du har listat ut det? Kan fortfarande inte bli klar med min gamla eldstad eller vad det nu är. Förresten, om du tar spik från din workshop och ska använda på torget eller nåt så fungerar det inte. Har väntat i ett par dar och kollat. Men det finns nån låda typ som man kan ta spik från på torget..
Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst
avatar



The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetor apr 12, 2012 2:21 pm

Någon mer än jag som inte kan spela för tillfället? Sad
Till överst på sidan Gå ner
Rue
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Rue


Kvinna

Inlägg : 91

Distrikt : 11

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetor apr 12, 2012 2:22 pm

Primrose skrev:
Någon mer än jag som inte kan spela för tillfället? Sad

Jag kan inte heller spela nu. Det typ ligger nere för tillfället väl.
Till överst på sidan Gå ner
EmahS
Åker tåget
Åker tåget
EmahS


Kvinna

Inlägg : 22

Distrikt : 3

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetor apr 12, 2012 3:24 pm

Woho, är snart på level 18. Men behöver energi. De tar 2 energi för varje liten sak man ska göra nu.
Till överst på sidan Gå ner
Cresta
Deltagare
Deltagare
Cresta


Kvinna

Inlägg : 16

Distrikt : 11

The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitimetor apr 12, 2012 3:38 pm

Jag är på level 13 tack vare de nya questen, men står still eftersom jag inte har några bandage. Sad Ingen aning om hur jag ska få tag i dem heller, frustrerandeeee...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





The Hunger Games Adventure - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: The Hunger Games Adventure   The Hunger Games Adventure - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
The Hunger Games Adventure
Till överst på sidan 
Sida 2 av 5Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
 Liknande ämnen
-
» The Crafter Games - The Hunger Games in MINECRAFT!
» The 124th Hunger Games [SV]
» HUNGER GAMES ~ a chatt
» The Hunger Games ~ (Stängd tråd)
» ~ The Hunger Games (Fullt, påbörjat)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: The Hunger Games Adventure-
Hoppa till: