Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Intresseklubben antecknar

Gå ner 
+17
Fang
Miss Odair
Haymitch
Allebasi
Finnick
TheMockingjay
Katniss
Prim
Foxface
Clovely
Ghoul
Buttercup
Ekkiis
JMason
Rue
Peeta
EMELESEL
21 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
FörfattareMeddelande
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimemån apr 23, 2012 3:50 pm

Buttercup skrev:
Jag ser på The Orphan. OMG. Den är skitläskig! Ush, ush. Om inte Isabelle hade vart med i den hade jag aldrig sett den! D:

..Fast den är bra. Men läskig.

Oh, jajamänsan den har jag hört talas om.. Visst spelar Isabelle någon mordisk liten unge som är typ, adopterad ifrån ett ryskt barnhem eller något i den stilen? xD
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimemån apr 23, 2012 3:51 pm

Clovely skrev:
Buttercup skrev:
Jag ser på The Orphan. OMG. Den är skitläskig! Ush, ush. Om inte Isabelle hade vart med i den hade jag aldrig sett den! D:

..Fast den är bra. Men läskig.

Oh, jajamänsan den har jag hört talas om.. Visst spelar Isabelle någon mordisk liten unge som är typ, adopterad ifrån ett ryskt barnhem eller något i den stilen? xD
Japp, stämmer bra. Och ja, hon är verkligen mordisk! D: ^^
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimemån apr 23, 2012 4:01 pm

Jag hade Hemkunskaps prov idag.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Det gick åt helvete.

'Mad''Evil or Very Mad'


dfghjklliuytrdcvbjiuytfghjkjhgbnjiuytghjuygtfhjuy
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimemån apr 23, 2012 6:05 pm

Satt en timme med min powerpoint om häxor, och nu tror jag att jag är klar. ^^
Blir totalt stressad över allt jag måste göra, men grejen är att det inte är alls mycket, och dessutom är det att se på Merlin, Beastly, Titanic, fixa min blogg, skriiiva, men också att göra lite läxor.. xD

Haha, jag använder typ detta som en dagbok.. Men so what? *intresseklubben antecknar*

Btw, jag gillar att "intresseklubben" inte blir "rödmarkerat" på datorn! x3
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimetis apr 24, 2012 3:00 pm

Jag hatar att iPods rättar när man skriver...
SÅ IRRITERANDE!!!!
Till överst på sidan Gå ner
Rävflickan
Åker tåget
Åker tåget
Rävflickan


Kvinna

Inlägg : 24

Distrikt : 5

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimetis apr 24, 2012 3:12 pm

Mugglare äger!
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimeons apr 25, 2012 7:33 am

Är värsta snurrig och yr, och tror dessutom jag håller på att få feber. /; Så, jao, jag sitter hemma och tråkar idag medan rummet typ rör en himla massa på sig..
Till överst på sidan Gå ner
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimeons apr 25, 2012 8:23 am

Stackars Buttie, kanske borde du gå och lägga dig? :/

Jag har glömt att göra min läxa dfjsfhdfdkfs, fuuuck. Hoppas att min lärare inte vill se att jag har gjort uppgifterna.. Satan. D8
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimeons apr 25, 2012 12:39 pm

aw, tack lego :3 och jag kan säga att jag mår lite bättre nu också, ^^

Åt just en tallrik ris, med lite mozarella. Haha, åh, vi har verkligen ingenting att äta här hemma xd
Till överst på sidan Gå ner
Cinna
Åker tåget
Åker tåget
Cinna


Inlägg : 41

Distrikt : 12

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimeons apr 25, 2012 1:29 pm

Jag äter kiwi
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimeons apr 25, 2012 1:42 pm

Jag älskar tunnbröd!!
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimeons apr 25, 2012 2:58 pm

Ohh, jag tror Eld, ni vet uppföljaren på Cirkeln, har kommit ut nu. Den ska jag köpa nästa gång jag sticker till en bokaffär! ^^
Till överst på sidan Gå ner
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimeons apr 25, 2012 3:35 pm

Ahw, det är bra det Buttie! Very Happy

Jag har kommit på en awesomig idé till min HG chatt, hoppas bara att alla gillar den. xD
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimeons apr 25, 2012 3:38 pm

Ush, jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå på min teater eller inte. D:
För nästa vecka har dem lärarplanering och bblablabla så det kmr ta värsta lång tid innan jag kan snacka med min lärare om mina kläder jag ska ha, och närjag har snackat med henne kmr det säkert inte finnas en enda långärmad tröja, vilket jag ska ha, jag vet bara inte vilken färg. Och dessutom vet jag inte hur jag ska göra med mina skor, för jag kan inte dansa i pumps. Och jag är fortfarande helt yr och trött, så jag har absolut ingen lust att gå. Och sen vill jag inte ringa och "sjukanmäla" mig själv, hehe. Och dessutom har jag inte numret.. Och då måste jag säga till nån på fb och fråga om den kan säga att jag är sjuk. Och det är bara två inne som går på min teater, och jag känner dem inte ens. Jaa, vi är en stor teatergrupp, typ.. Och dessutom ha rjag typ aldrig vart borta, jag har typ totalt full närvaro, och det känns fel att bryta det. OK, jag har bestämt mig för att inte gå. Det bara snurrar i huvudet, och då kan jag absolut inte stå och sjunga och slå bakåtkullerbyttor. Sigh, tack, det har vart trevligt att sitta här och skriva mitt långa, svamliga, yra inlägg.
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimelör apr 28, 2012 2:30 pm

Jag känner mig sjuk i huvudet...
JAG GILLAR ONE DIRECTION. O.o O.o
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimelör apr 28, 2012 2:36 pm

Fick en dörr smälld i ansiktet, typ. Så kindbenet gör ont, haha. D: Och ska typ ut och springa snart, vilket jag inte orkar med, men dock kan behöva. (Y) x3
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 7:28 am

Buttercup skrev:
Fick en dörr smälld i ansiktet, typ. Så kindbenet gör ont, haha. D: Och ska typ ut och springa snart, vilket jag inte orkar med, men dock kan behöva. (Y) x3
Haha, EXAKT samma här Very Happy Märkte det igår när vi hade kondistest xD
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 11:20 am

Städar mitt rum grundligt och möblerar om ganska totalt, haha. Och samtidigt skypar man med käraste lilla Peeta. :> Åt, btw, pitabröd igår. x3
Till överst på sidan Gå ner
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 2:23 pm

Jag skapade en rollspels-Tumblr för Glimmer och Clove idag, och har hitills fått två frågor och en follower. xD YAAY.
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 2:49 pm

Clovely skrev:
Jag skapade en rollspels-Tumblr för Glimmer och Clove idag, och har hitills fått två frågor och en follower. xD YAAY.
Åh, vad roligt! Kan du länka? :>
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 3:04 pm

Buttercup skrev:
Städar mitt rum grundligt och möblerar om ganska totalt, haha. Och samtidigt skypar man med käraste lilla Peeta. :> Åt, btw, pitabröd igår. x3
Tihi, jaaooo. :3
Till överst på sidan Gå ner
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 3:53 pm

Buttercup skrev:
Clovely skrev:
Jag skapade en rollspels-Tumblr för Glimmer och Clove idag, och har hitills fått två frågor och en follower. xD YAAY.
Åh, vad roligt! Kan du länka? :>

Självklart, here it is! Wink
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 5:20 pm

Jag åt pitabröd idag, igår och i förrgår xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 7:11 pm

Katniss skrev:
Jag åt pitabröd idag, igår och i förrgår xD

Och jag kände inget, oherregud.
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitimesön apr 29, 2012 7:55 pm

Peeta skrev:
Katniss skrev:
Jag åt pitabröd idag, igår och i förrgår xD
<BR><BR>Och jag kände inget, oherregud.

Tro mig, tänkte på dig hela tiden ... xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Sponsored content





Intresseklubben antecknar - Sida 4 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 4 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Intresseklubben antecknar
Till överst på sidan 
Sida 4 av 5Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off topic-
Hoppa till: