Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Intresseklubben antecknar

Gå ner 
+17
Fang
Miss Odair
Haymitch
Allebasi
Finnick
TheMockingjay
Katniss
Prim
Foxface
Clovely
Ghoul
Buttercup
Ekkiis
JMason
Rue
Peeta
EMELESEL
21 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5
FörfattareMeddelande
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimemån apr 30, 2012 6:35 am

Har aptrist.
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimemån apr 30, 2012 7:17 am

Jonna tvingade mig att stiga upp idag, för att jag inte ska komma till henne vid typ fyra. Så nu är jag vaken och till och med duschad. Breakfirst time!
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimetis maj 01, 2012 8:46 pm

Jag har slut på snus.....(ja jag snusar, badly enough... :/)
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimefre maj 04, 2012 11:37 am

Vill ni veta vad som hände på lunchen idag??

Jag hade hämtat mer mat och gick förbi den här grejen med mjölk. Det stod en tjej i nian där och fyllde glaset med mjölk, och precis när jag gick förbi vände hon sig för att gå, vilket resulterade till att jag stötte till henne och hon typ tappade mjölken över hela sina byxor. Och sedan, sedan såg hon på mig med anklagande min. Jag bara, woooooops, och typ gick jättefort tillbaka till mitt bord. Och alla (nej, inte riktigt alla) applåderade (som alltid när nåt sånt händer)! Jag skulle ju ha typ stannat och gett henne en servett eller nåt i den stilen! Visst, jag sa förlåt, men sen bara sprang jag iväg! Resten av dagen (vilken var jättekort då jag bara hade en lektion kvar) gick jag runt och var typ jätterädd för att se henne. Ush, jag har värsta skuldkännslor och jag skäms. Min kompis bara skrattade åt mig, och jag veet, det är inte så himla farligt! Somm min kompis sa så kommer hon lägga kläderna i tvätten och sen typ glömma det, hoppas jag. Jag bestämde mig för att säga förlåt så fort jag såg henne igen, men jag såg henne inte mer idag. Och på måndag har vi gymmpa samtidigt som dem, så vi kommer säkert typ träffas i omklädningsrummet, och då kommer det vara ännu mer skämmigt tátt säga förlåt. Argh, why, why?
Aja, förlåt för att jag spammar här med mina "fina" texter, men det kändes faktiskt bra att skriva av sig, haha. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Ghoul
President
President
Ghoul


Kvinna

Inlägg : 257

Distrikt : 5

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimefre maj 04, 2012 7:29 pm

Men hejhej jag förstår inte varför jag inte skriver här så ofta det är ju faktiskt en väldigt bra tråd, men nu känner jag att jag verkligen behöver skriva av mig. Men det är nog antagligen inte så kul att läsa haha..

Anyways, i min klass är allt så himla fel. Det är grupperingar överallt, snack bakom ryggen och bråk hela tiden. Jag vågar knappt prata på lektionerna och därmed sänks mina betyg. Dessutom har jag bara två kompisar i min klass om båda är borta är jag helt körd. Så, jag bestämde mig för att byta till vår enda parallell klass. Eftersom att jag är vän med nästan alla där. Det tog ett tag men nu äntligen i onsdags så sa min lärare att jag kunde få byta när jag ville så jag bestämde mig för att byta på fredagen samma vecka. Dagen därpå då det var torsdag var jag ledig och skulle gå på ett möte om något... eh ja som tar hundra år att berätta... det var då jag började få smsen. En av mina två kompisar i min klass jag skulle byta ifrån sade att folk i hennes klass var sura på mig och att de alla skulle från och med nu ignorera mig och aldrig prata med mig. Visst tänkte jag, det är ju därför jag byter för att dem är så här konstig. Men sen frågade jag en kill kompis i klassen jag skulle byta till vad jag skulle göra, och då säger han att folk i hans klass också i sura, för de vill inte ha mig där. I alla fall vissa av dem. När jag frågar vem som sagt så, säger han att killen som jag gillat ett tag hade hållt med om de inte ville ha mig där. Asså vad har jag gjort dem? Inget alls! Förut hade jag sett fram emot att få komma till skolan men nu ville jag inte och var verkligen på väg att gråta. Och dessutom att de inte vågar säga det TILL MIG, istället pratar de bakom ryggen på mig.
Så idag när jag kom till skolan var jag verkligen rädd, jag ville inte. Men första lektionen gick väl bra, antar jag, jag satt med en annan killkompis som jag vet inte höll med dem. Men desto längre fram i dagen kom desto mer fick jag reda på om vad de sagt. Allt slutade med att jag satt och grät på en stol någonstans. Visst fanns det vissa som brydde sig och satt och kramade mig men ändå.
Under två lektionerna som var kvar satt jag mest och kluddrade på min mapp och hand, men det kändes bara värre. Varför vill man göra så här? Att få någon att må så dåligt? Jag skakar i hela kroppen av tanken att gå på i skolan på måndag men vill inte säga något till min mamma eftersom hon försökt ordna det här klassbytet så himla längre. Ja ja, congrats om du läst hela den här typ uppsatsen. Vet inte riktigt vad jag vill få ut av att skriva allt det här just här i en tråd.
Men det känns bra att skriva av sig. Smile
Till överst på sidan Gå ner
https://panemportalen.swedishforum.net
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimefre maj 04, 2012 10:51 pm

Whirlwind - Det är bra att du skriver av dig. Alla människor behöver rensa luften. Nu kommer ett sånt där kort inlägg av mig men med väl valda ord. Din utbildning ät till för dig och det är du som ska lyckas i din framtid. Gör som jag gjorde hela min skolgång. Sköt dig själv och skit i andra och låt dem inte komma ivägen för en framtid <3



Finns här gumman!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimelör maj 05, 2012 12:24 pm

Håller med Katta!
Har själv aldrig upplevt detta men förstår att det måste vara så sjukt jobbigt!
Försökte skriva ett tröstande litet inlägg här, men jag tror inte jag lyckades så himla bra, heh. Men, jao, om alla började ignorera mig skulle jag ignorera alla tillbaka och bara koncentrera mig på skolan.
Om det är till nån tröst, så finns jag också här :>
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimelör maj 05, 2012 4:14 pm

Shit. Upptäckte just att dagen jag ska till Liseberg med skolans fritidsgård har vi typ genrep och dagen efter spelar vi upp våra två föreställningar till vår teater. Asså, argh. Hade jag totalt glömt. Men jag får ta och klara mig endå. Har inte nån särskilt stor roll i år, så det ska nog gå endå. Men, aw, jag gillar ju genrep. D: Dem är nästan roligare än föreställningarna, haha. Och dessutom är vi på ett annat ställe i år. En så mycket bättre scene, ligger dessutom närmre där jag bor, och aw. Aja, jag ska till Liseberg! Dx
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimesön maj 06, 2012 2:39 pm

Helt typ överlycklig över att folk fortfarande läser min ff :'D
Och stressar upp lite över att jag ska läsa upp en typ saga för klassen imorgon, som jag just skrivit klart, och som jag dessutom måste lära mig utantill. Dx
Till överst på sidan Gå ner
JMason
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
JMason


Kvinna

Inlägg : 95

Distrikt : 7

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimefre jun 29, 2012 10:35 am

Den här sidan är typ helt död..
Till överst på sidan Gå ner
Pixi Odair
Vid slåttern
Vid slåttern
Pixi Odair


Kvinna

Inlägg : 9

Distrikt : 4

Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitimesön aug 05, 2012 7:26 pm

Jag tycker om kotlett Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://Mugglarportalen.se
Sponsored content





Intresseklubben antecknar - Sida 5 Empty
InläggRubrik: Sv: Intresseklubben antecknar   Intresseklubben antecknar - Sida 5 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Intresseklubben antecknar
Till överst på sidan 
Sida 5 av 5Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off topic-
Hoppa till: