Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 En väldigt bra rubrik. Faktiskt.

Gå ner 

Vilken chatt ska vi ha?
Den gamla!
En väldigt bra rubrik. Faktiskt. I_vote_lcap19%En väldigt bra rubrik. Faktiskt. I_vote_rcap
 19% [ 9 ]
Den vi har nu!
En väldigt bra rubrik. Faktiskt. I_vote_lcap17%En väldigt bra rubrik. Faktiskt. I_vote_rcap
 17% [ 8 ]
Spelar ingen roll
En väldigt bra rubrik. Faktiskt. I_vote_lcap64%En väldigt bra rubrik. Faktiskt. I_vote_rcap
 64% [ 30 ]
Totalt antal röster : 47
 

FörfattareMeddelande
Ghoul
President
President
Ghoul


Kvinna

Inlägg : 257

Distrikt : 5

En väldigt bra rubrik. Faktiskt. Empty
InläggRubrik: En väldigt bra rubrik. Faktiskt.   En väldigt bra rubrik. Faktiskt. I_icon_minitimelör maj 12, 2012 7:15 pm

Hej alla medlemmar, jag hoppas ni har haft det bra och fortfarande har det! Jag har varit borta en hel del pga skolan. Jag har haft mycket att göra då jag bytt till min parallell klass. Smile
Men nu ska jag ta och sätta igång med att göra sidan mycket mera aktiv, och fortsätta göra förbättringar!
Den här gången kommer vår poll handla om chatten, eftersom en hel del har sagt att den inte funkar (och det dessutom varit aningen tommare där...) ska vi byta tillbaka så att den är längst ner på sidan tills den är fixad? Valet är erat!
Förlåt för de tråkiga och korta nyheterna, may the odds be ever in your favour!
Till överst på sidan Gå ner
https://panemportalen.swedishforum.net
 
En väldigt bra rubrik. Faktiskt.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Nyheter-
Hoppa till: