Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Twilight, BD part II teaser?

Gå ner 
+2
Clovely
Mrs.Mellark
6 posters
FörfattareMeddelande
Mrs.Mellark
Vid slåttern
Vid slåttern
Mrs.Mellark


Inlägg : 5

Distrikt : 12

Twilight, BD part II teaser? Empty
InläggRubrik: Twilight, BD part II teaser?   Twilight, BD part II teaser? I_icon_minitimeons apr 11, 2012 6:19 pm

Smile


Senast ändrad av Mrs.Mellark den ons apr 11, 2012 8:46 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Twilight, BD part II teaser? Empty
InläggRubrik: Sv: Twilight, BD part II teaser?   Twilight, BD part II teaser? I_icon_minitimeons apr 11, 2012 6:43 pm

Jag har sett den, ja. Förut så gillade jag Twilight starkt.. Men inte lika mycket numera. Det är ganska underlägset Hunger Games, haha. x)
Eftersom att jag läst alla böcker, mer än en gång, så visste jag om att Bella skulle bli en vampyr i slutet. Och jag tycker att det var bra, det är liksom det jag väntat på under min "Twihard"-tid.
Kristen Stewart är en jättevacker och duktig skådespelerska, som jag inte tycker att man ska döma pga karaktären Bella Swan. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Mrs.Mellark
Vid slåttern
Vid slåttern
Mrs.Mellark


Inlägg : 5

Distrikt : 12

Twilight, BD part II teaser? Empty
InläggRubrik: Sv: Twilight, BD part II teaser?   Twilight, BD part II teaser? I_icon_minitimeons apr 11, 2012 7:18 pm

Hade själv Twilight-perioder men upptäckte sedan Hungerspelen och då var det ju ingen tvekan om vad jag tyckte var bäst.
Visst gör Kristen Stewart ett bra jobb både i Twilight och andra filmer men just karaktären Bella Swan är numera inget för mig och jag kopplar ihop Kristen med henne pga av att hon spelar Bella ^^
Till överst på sidan Gå ner
Marvel
Sponsor
Sponsor
Marvel


Kvinna

Inlägg : 50

Distrikt : 1

Twilight, BD part II teaser? Empty
InläggRubrik: Sv: Twilight, BD part II teaser?   Twilight, BD part II teaser? I_icon_minitimeons apr 11, 2012 7:35 pm

Man har ingen som helst rätt att "hata" en skådespelare på grund av en roll i en film. Och ja, jag har sett trailern/teasern. Precis som Clovely har jag läst böckerna så jag visste att Bella skulle bli vampyr, och jag tyckte att det var bra. Annars skulle det här med Twilight aldrig ha tagit slut.
Till överst på sidan Gå ner
Finnick
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Finnick


Kvinna

Inlägg : 70

Distrikt : 11

Twilight, BD part II teaser? Empty
InläggRubrik: Sv: Twilight, BD part II teaser?   Twilight, BD part II teaser? I_icon_minitimeons apr 11, 2012 8:59 pm

Innan jag visse att hungerspelen fanns fangirlade jag twilight. Tycker fortfarande böckerna är väldigt bra, även om det känns lite magert nu när jag läst hungerspelen Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.alwaforever.blogg.se
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Twilight, BD part II teaser? Empty
InläggRubrik: Sv: Twilight, BD part II teaser?   Twilight, BD part II teaser? I_icon_minitimetor apr 12, 2012 6:15 am

Usch jag bara gillar inte Twilight...Sad
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Rue
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Rue


Kvinna

Inlägg : 91

Distrikt : 11

Twilight, BD part II teaser? Empty
InläggRubrik: Sv: Twilight, BD part II teaser?   Twilight, BD part II teaser? I_icon_minitimetor apr 12, 2012 1:36 pm

Jag älskar böckerna men jag är inte särskillt förtjust i filmerna.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Twilight, BD part II teaser? Empty
InläggRubrik: Sv: Twilight, BD part II teaser?   Twilight, BD part II teaser? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Twilight, BD part II teaser?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off topic-
Hoppa till: