Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)

Gå ner 
+8
Cresta
Haymitch
JMason
Peeta
Rue
Ghoul
EMELESEL
Clovely
12 posters
FörfattareMeddelande
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 9:42 am

Vad tycker ni om epilogen? Jag tycker att den var fantastisk, underbar, bättre än vad jag någonsin hade kunnat vänta mig. Eftersom att jag shippar "Peeniss" så pass mycket så hade mitt hjärta brustit om Katniss inte hade hittat tillbaka till Peeta, om hon till exempel hade "blivit tillsammans" med Gale och skaffat två barn med honom. Men nu var det ju inte så.. Och jag blev som så ja, lättad, glad, när jag läste slutet för första gången. ^^
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 10:31 am

Jag gillar den inte. Vet inte exakt varför. Dels för att den är för kort...
Fast det är Epiloger alltid enligt mig.
Till överst på sidan Gå ner
Ghoul
President
President
Ghoul


Kvinna

Inlägg : 257

Distrikt : 5

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 10:44 am

Jag shippar också... eh Everlark. Så jag blev ju otroligt glad för att det slutade som jag ville! Men det sista kapitlet kändes på skyndat och kortfattat. Som att hon inte orkade skriva mer. Jag önskar att hon hade skrivit mer just där ):
Till överst på sidan Gå ner
https://panemportalen.swedishforum.net
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 11:20 am

whirlwind skrev:
Jag shippar också... eh Everlark. Så jag blev ju otroligt glad för att det slutade som jag ville! Men det sista kapitlet kändes på skyndat och kortfattat. Som att hon inte orkade skriva mer. Jag önskar att hon hade skrivit mer just där ):

Det håller jag med om! Den kunde gärna ha varit någon sida längre.
Till överst på sidan Gå ner
Rue
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Rue


Kvinna

Inlägg : 91

Distrikt : 11

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 12:45 pm

Jag älskade slutet men jag håller med om att det kunde varit en sida till.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst
avatar



Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 3:49 pm

Slutet var så bra och hade förtjänat en sida till. Med undantag för alla döda blev det precis som jag velat <3
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 3:54 pm

Jag blev otroligt lättad när jag insåg att hon var med Peeta. Jag blev extremt glad, och jag verkligen älskar slutet. Jag hade blivit helt knäckt om hon inte hade slutat tillsammans med Peeta, eftersom jag är en stor Everlark-shipper. Faktiskt är jag helt nöjd med epilogen, trots ni tycker den var kort. ^^ Epiloger ska ju inte vara alltför långa, tycker inte jag Smile
Till överst på sidan Gå ner
JMason
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
JMason


Kvinna

Inlägg : 95

Distrikt : 7

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 5:00 pm

Jag älskar epilogen. Den är bra som den är enligt mig. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 10, 2012 5:01 pm

JMason skrev:
Jag älskar epilogen. Den är bra som den är enligt mig. Smile

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Tumblr_lyj1bejIE41qf6ifj
Till överst på sidan Gå ner
Haymitch
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Haymitch


Man

Inlägg : 85

Distrikt : 4

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetor apr 12, 2012 1:00 pm

Eftersom jag är en Everthrone- shipper så gillade jag inte epilogen o.O (Don't kill me!)
Till överst på sidan Gå ner
Cresta
Deltagare
Deltagare
Cresta


Kvinna

Inlägg : 16

Distrikt : 11

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetor apr 12, 2012 6:28 pm

Jag har haft ångest över att läsa klart serien så jag har faktiskt sparat på det sista kapitlet och epilogen haha. Ända tills igår. Shocked
Spoiler:


Senast ändrad av Cresta den tor apr 12, 2012 7:39 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetor apr 12, 2012 6:33 pm

Cresta skrev:
Jag har haft ångest över att läsa klart serien så jag har faktiskt sparat på det sista kapitlet och epilogen haha. Ända tills igår. Shocked
Blev lättad över att hon valde Peeta (Everlark<3<3). Tycker att det var bra att hon aldrig repade sig från spelen och vad hon gått igenom heller, det blev liksom verkligare så. Och ungarna var urgulliga.
Fint slut på en fin serie, me gusta!

Tack för totalspoiler.... inte läst trean......-_-' Nu behöver jag inte.. Sad
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Cresta
Deltagare
Deltagare
Cresta


Kvinna

Inlägg : 16

Distrikt : 11

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetor apr 12, 2012 7:31 pm

Katniss skrev:
Cresta skrev:
Jag har haft ångest över att läsa klart serien så jag har faktiskt sparat på det sista kapitlet och epilogen haha. Ända tills igår. Shocked
Spoiler:

Tack för totalspoiler.... inte läst trean......-_-' Nu behöver jag inte.. Sad

Men oj förlåt, det var absolut inte meningen att spoila! Sad Vet att det är bland det värsta som finns.
Dock så står det ju faktiskt "spoilervarning" i rubriken till den här tråden, och förstår inte varför du gick in här och läste om du inte läst slutet?
Till överst på sidan Gå ner
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetor apr 12, 2012 8:09 pm

Katniss skrev:
Cresta skrev:
Jag har haft ångest över att läsa klart serien så jag har faktiskt sparat på det sista kapitlet och epilogen haha. Ända tills igår. Shocked
Blev lättad över att hon valde Peeta (Everlark<3<3). Tycker att det var bra att hon aldrig repade sig från spelen och vad hon gått igenom heller, det blev liksom verkligare så. Och ungarna var urgulliga.
Fint slut på en fin serie, me gusta!

Tack för totalspoiler.... inte läst trean......-_-' Nu behöver jag inte.. Sad

Oh, jag är ledsen Katniss, om jag förstörde för dig nu. Försökte att varna alla som inte läst ut sista boken genom att skriva "Spoiler varning" i rubriken. :/
Till överst på sidan Gå ner
ikka
Medborgare
Medborgare
ikka


Inlägg : 4

Distrikt : 5

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimelör apr 21, 2012 12:28 pm

Epilogen är helt fantastiskt fin. <3
Till överst på sidan Gå ner
Primie
Deltagare
Deltagare
Primie


Inlägg : 13

Distrikt : 12

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimetis apr 24, 2012 6:58 pm

Älskar slutet, grät igenom hela epilogen första gången jag läste den. Smile Jga tycker inte epiloger behöver vara överdrivet långa, räcker med några sidor för mig...
Till överst på sidan Gå ner
Yaj
Medborgare
Medborgare
Yaj


Inlägg : 2

Distrikt : 12

Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitimemån maj 14, 2012 7:59 am

Jag var nöjd över det som hände men samtidigt känns det som om författaren skyndade sig igenom sista delarna. Allt för att bli klar helt enkelt... vilket gjorde mig besviken!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) Empty
InläggRubrik: Sv: Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)   Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning) I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mockingjay's/Revolt's slut (Spoiler-varning)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Hungerspelen-
Hoppa till: