Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Du märker att du är THG-skadad när...

Gå ner 
+12
Everdeen
Finnick
EMELESEL
Haymitch
Jacqie
JMason
Rue
Clovely
Ghoul
Katniss
Peeta
girl on fire
16 posters
FörfattareMeddelande
girl on fire
Deltagare
Deltagare
girl on fire


Kvinna

Inlägg : 18

Distrikt : 12

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimemån apr 09, 2012 8:34 pm

Som sagt, du märker att du är THG skada när...
Ungefär som "Du märker att du är HP skadad när..." på Mugglis.

Jag märker att jag är THG-skadad när jag säger "ungefär som i Hungerspelen" till nästan allt och relaterar en MASSA saker till Hungerspelen. lol!
Så, come on guys!! Very Happy Varför är du THG-skadad?
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimemån apr 09, 2012 9:08 pm

Istället för att säga "lycka till" säger jag "May the odds be ever in your favor" och mina vänner blir arga för att jag snackar THG hela tiden. Samt att jag tekniskt sett har med mig min THG-trilogi överallt och går ingenstans utan att ha den.
Till överst på sidan Gå ner
girl on fire
Deltagare
Deltagare
girl on fire


Kvinna

Inlägg : 18

Distrikt : 12

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimemån apr 09, 2012 9:22 pm

hrm, hrm... jag läste ut hela trilogin på en vecka och alla sa typ: "En vecka! Är du inte klok människa!" och jag svarade typ: " Jodå! Jag är väldigt klok!" med ett små leende på läpparna.
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimemån apr 09, 2012 9:38 pm

Haha jag kan inet äta Pitabröd längre, det e förstört för mig för länge sedan xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Gäst
Gäst
avatar



Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimemån apr 09, 2012 10:31 pm

Det går inte en dag utan att jag har citerat: "And now, the time has come, to select on courageous young man and woman for the honor of representing District 12 in the 74th Annual Hunger Games."
Till överst på sidan Gå ner
Ghoul
President
President
Ghoul


Kvinna

Inlägg : 257

Distrikt : 5

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimetis apr 10, 2012 12:03 am

Har alltid med mig böckerna, och när jag plockar fram dem så suckar alla ):
Dessutom har jag försökt övertala min mamma att döpa om våra hundar till Peeta och Cato <3
Till överst på sidan Gå ner
https://panemportalen.swedishforum.net
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimetis apr 10, 2012 5:20 am

Katniss skrev:
Haha jag kan inet äta Pitabröd längre, det e förstört för mig för länge sedan xD

Off topic: Jag och Buttie hade med oss Pitabröd på premiären och åt Pitabröd i biosalongen..... Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimetis apr 10, 2012 9:35 am

Jag misstolkar sönder ordet "Pitabröd", tänker och pratar om Hunger Games nästan hela tiden.. Jao. Dessutom så har jag läst böckerna ett par varv nu. <33 Tröttnar. Aldrig. D:
Till överst på sidan Gå ner
Rue
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Rue


Kvinna

Inlägg : 91

Distrikt : 11

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimetis apr 10, 2012 12:52 pm

Jag pratar typ alltid om The hunger games vilket gör min kompisar väldigt irriterade.
Så fort någon nämner det så babblar jag hunger games typ i en timme.
Och om jag eller mina kompisar råkar ut för något problem så tänker jag alltid på vad Katniss skulle ha gjort.
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimetis apr 10, 2012 4:06 pm

Clovely skrev:
Jag misstolkar sönder ordet "Pitabröd", tänker och pratar om Hunger Games nästan hela tiden.. Jao. Dessutom så har jag läst böckerna ett par varv nu. <33 Tröttnar. Aldrig. D:

HAHA, naw. Samma här c:
Till överst på sidan Gå ner
JMason
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
JMason


Kvinna

Inlägg : 95

Distrikt : 7

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimetis apr 10, 2012 5:06 pm

Jag pratar för mycket om Hungerspelen, mina kompisar blir typ alltid irriterade när jag nämner det. o.o
Till överst på sidan Gå ner
Jacqie
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Jacqie


Kvinna

Inlägg : 57

Distrikt : 4

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimeons apr 11, 2012 7:09 am

Jag fick några av mina kompisar att läsa THG och jag kan inte äta Pitabröd längre.
Och jag har läst ut böckerna flera gånger och kan inte tänka på något annat.
Till överst på sidan Gå ner
girl on fire
Deltagare
Deltagare
girl on fire


Kvinna

Inlägg : 18

Distrikt : 12

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimeons apr 11, 2012 3:10 pm

Jag och min NBK (nästan bästa kompis) är båda super galna i THG och i skolan så hade svenska idag och när vi skulle skriva ordet tigga så kopplade båda det till Hungerspelen. Liksom tigga egfter mat, typ... Hjärta på en skylt.. lol!
Till överst på sidan Gå ner
Haymitch
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Haymitch


Man

Inlägg : 85

Distrikt : 4

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimeons apr 11, 2012 3:14 pm

I skolan när jag och min kompis står och pratar kommer några andra killar i klassen alltid förbi och säger:
"Pratar ni om Harry Potter som vanligt? Eller kanske Hungerspelen?"
men egentligen brukar vi prata om andra saker då Razz
Men när de inte kommer förbi så pratar vi om THG eller Hp.

Men jag har fått några i min klass att se filmen i alla fall Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimeons apr 11, 2012 3:15 pm

Jacqie skrev:
Jag fick några av mina kompisar att läsa THG och jag kan inte äta Pitabröd längre.
Och jag har läst ut böckerna flera gånger och kan inte tänka på något annat.

Jag med. Samma här. Absolut.

...förlåt, jag var tvungen. Men det är samma för mig...fast jag kan nog äta pitabröd ^^
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimeons apr 11, 2012 4:53 pm

Hm...har typ tusen "andledningar" men här är två iaf.
Går verkligen och tänker på HG (jag säger HG, ok?) HELA tiden. Det är alvarligt talat mycket intressantare än typ en engelska lektion. Om folk frågar mig nånting så kan jag typ bara "Vaa?" för att jag tänker på nåt annat (undrar vad...).
Nu har jag läst ut trilogin på hg tre gånger på en vecka om en dag, och nu är jag på Fatta Eld i mitten ungefär. Jag kan inte hitta någonting annat att läsa. Det blir bara trist så jag tar up hg boken istället Very Happy
Har typ börjat citera massor av citat från böckerna och filmen när jag ska säga någonting istället för att säga nåt annat, t.ex istället för andra saker. Det där lät creepy, men jaja.

Okey, det blev tre saker ;D
Till överst på sidan Gå ner
Finnick
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Finnick


Kvinna

Inlägg : 70

Distrikt : 11

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimeons apr 11, 2012 5:43 pm

Jag pratar och tänker hela tiden om hungerspelen, vilket mina vänner finner ganska irriterande...</3 sedan håller jag på och googlar på the hunger games och dreglar över bilderna en liten stund.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.alwaforever.blogg.se
Everdeen
Åker tåget
Åker tåget
Everdeen


Kvinna

Inlägg : 23

Distrikt : 2

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimeons maj 09, 2012 5:48 pm

Mina kompisar suckar åt mig då jag sitter inne på we<3it hela tiden och dreglar över bilder på Josh Hutcherson, haha..
Och som en annan skrev, jag säger inte lycka till längre, utan jag säger ''May the odds be ever in your favor!'' och ja, folk börjar väl lessna lite på mig Wink
Till överst på sidan Gå ner
http://ffroberg.blogg.se
Tashie
Deltagare
Deltagare
Tashie


Kvinna

Inlägg : 13

Distrikt : 9

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimemån maj 14, 2012 4:53 pm

När du knäpper av maskrosknoppar för att du ogillar Peeta så mycket.
Till överst på sidan Gå ner
Everdeen
Åker tåget
Åker tåget
Everdeen


Kvinna

Inlägg : 23

Distrikt : 2

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimesön maj 20, 2012 12:03 pm

...När man börjar se melodifestival/eurovision som Hungerspelen...
Först i Melodifestivalen vann Loreen de 74:e hungerspelen, och måste sen delta i de 75:e hungerspelen igen, som då är Eurovision...

Bara jag som har tänkt så..?
Till överst på sidan Gå ner
http://ffroberg.blogg.se
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimesön maj 20, 2012 12:44 pm

Jag sitter och tänker på Clato på matte lektionerna istället för att jobba. Jag antar... Att det är ett tecken på att jag är THG skadad. x)
Till överst på sidan Gå ner
Foxie
Medborgare
Medborgare
Foxie


Kvinna

Inlägg : 1

Distrikt : 7

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimetis jun 05, 2012 3:15 pm

När man rotar igenom mammas gamla smycken och nästan börjar gråta över en pytteliten pil i silver och hon säger att man kan få den!
Till överst på sidan Gå ner
Vanessa Treens
Medborgare
Medborgare
Vanessa Treens


Kvinna

Inlägg : 4

Distrikt : 11

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimemån jul 02, 2012 4:46 pm

Jag börjar prata om THG hela tiden typ. Som idag pratade jag med en kompis och ledde in henne genast på THG.
Jag tänker hela tiden på THG. Som om jag skulle offra mig för min syster. Vilket vapen jag skulle ha på arenan. Vilken taktik jag skulle ha.
Till överst på sidan Gå ner
Tashie
Deltagare
Deltagare
Tashie


Kvinna

Inlägg : 13

Distrikt : 9

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimeons jul 04, 2012 9:07 am

När din härmskrikebrosch en kväll när du ska gå och lägga dig är puts väck och du får panik och vågar inte gå och lägga dig innan den är tillrätta och snyltar på pappas sovtid genom att låta han gå igenom rummet och nästan hittar dina topphemliga teckningar (en på dig i SatWstil, en med din respektive din crushs MLP-OCs) för att sedan upptäcka att broschen var på ett strategiskt placerat ställe på tröjan som du haft den på hela dan.
Till överst på sidan Gå ner
Mrs Sugarcube Odair
Vid slåttern
Vid slåttern
Mrs Sugarcube Odair


Kvinna

Inlägg : 6

Distrikt : 4

Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitimesön jun 02, 2013 2:55 pm

... När man springer allt man kan för att komma till Bokia för att köpa hela triologin som är på rea, och sedan känner man att det är världens bästa dag fastän man åkte till köpcentrum för att köpa klänning. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Du märker att du är THG-skadad när... Empty
InläggRubrik: Sv: Du märker att du är THG-skadad när...   Du märker att du är THG-skadad när... I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Du märker att du är THG-skadad när...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Hungerspelen-
Hoppa till: