Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 RPG Sheet är häär!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ghoul
President
President
Ghoul


Kvinna

Inlägg : 257

Distrikt : 5

RPG Sheet är häär! Empty
InläggRubrik: RPG Sheet är häär!   RPG Sheet är häär! I_icon_minitimesön apr 08, 2012 3:12 pm

Welcome, welcome!

Jag vill bara börja med att säga att vi nu i denna stund har totalt 29 medlemmar! Och vill bara tacka er alla för ni håller igång sidan! :')

Och nu till nyheterna!

Igår frågade jag om ni ville ha RPG Sheet. Alltså en alldeles egen Hungerspelen karaktär som ni alltid skulle använda när ni rollspelade. Hittills har 8 st röstat och alla 8 har sagt ja! Så nu har jag aktiverat det, och man kan nu ändra namn, distrikt, kön, bakgrund, strategi, styrkor/svagheter och även lägga till en bild på sin karaktär! Så om du t.ex vill att din karaktär ska se ut som Sveriges Drottning (lolwut?) så behöver du bara söka fram en bra bild kopiera bild webb adressen (skicka ett pm till mig om du behöver hjälp med det) och klistra in det där det står bild. Jag har även ändrat bort den blåa färgen alla användare hade, nu mera står alla medlemmar i en lite ljusare guld/gult, Sponsorerna i en ljusare röd och Tributes i en ljusare blå!
Jag har även märkt att Katniss har ändrat färg på knapparna så att de är lättare att läsa! Smile

Så där ja! Jag tror det var allt för den här gången! Ni kan redigera erat rpg sheet genom att trycka på profil och sedan min deltagare!

Ha det bra, and may the odds be ever in your favour!
Till överst på sidan Gå ner
https://panemportalen.swedishforum.net
 
RPG Sheet är häär!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Nyheter-
Hoppa till: