Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mitt *censur* Pass!!!!!

Gå ner 
+2
Ghoul
Katniss
6 posters
FörfattareMeddelande
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitimefre apr 20, 2012 10:24 pm

Hahaha satt och väntade i seriöst 2 timmar hos passpolisen för att ta världens fulaste bild och ordna det som endast tog mig 5 minuter när vi väl kom fram.

Min man ser ut som en distriktspojke i gråa kläder och håret ja...han ser ut som Gale stackaren! och min bild ser ut som f*cking Katniss Tribute bild -___-. är skitförbannad på mig själv nu för att jag glömde släppa ut håret och typ inte hade andra kläder. Jag är ju typ en fotodiva och nu ska jag gå i 5 år med den där jäääkla bilden xD

Tyck synd om mig! Hur ser era ut? x)

Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Ghoul
President
President
Ghoul


Kvinna

Inlägg : 257

Distrikt : 5

Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitimefre apr 20, 2012 10:55 pm

Min är seriöst hemsk, eftersom jag ofta åker till Storbrittanien så har jag haft tre pass tror jag... Det senaste ser brutalt fult ut. :$$
Jag har en lugg som går väldigt mycket framför ena ögat och om jag inte har det ser jag jätte konstig ut... och ja det är precis det som jag tvingades att ha... jag fick ha luggen bakom öronen </3 Jag ser ut som ett missfoster. Sad
Till överst på sidan Gå ner
https://panemportalen.swedishforum.net
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitimelör apr 21, 2012 8:01 am

Haha! xD Okej, sorry, men om ni tycker att era ser hemska ut så skulle ni seriöst se mitt XD
Jag hade typ glömt att kamma mig den dagen också.
Jeg ser helt seriöst ut som en apa, för jag fattade inte att de tog kort..
Fast jag ska ju snart ta ett nytt, så det är väl ok ;]
Till överst på sidan Gå ner
LolligaLuna
Deltagare
Deltagare
LolligaLuna


Kvinna

Inlägg : 16

Distrikt : 9

Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitimesön apr 22, 2012 11:11 am

Jag ser typ livrädd ut på mitt pass, usch usch usch Mad
Till överst på sidan Gå ner
Buttercup
Sponsor
Sponsor
Buttercup


Kvinna

Inlägg : 136

Distrikt : 7

Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitimesön apr 22, 2012 11:33 am

Jag ska till Spanien i sommar, så jag tror att jag ska skaffa ett nytt pass innan dess. Har dock ingen större aning om hur jag ser ut i mitt gamla, men är rätt säker på att det inte är någon vidare bra bild. xd
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitimesön apr 29, 2012 8:31 pm

Hahaha jag tycker synd om oss alla xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
RueChang
Medborgare
Medborgare
RueChang


Kvinna

Inlägg : 2

Distrikt : 11

Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitimeons maj 16, 2012 7:49 pm

Jag tog pass för någon vecka/veckor sen.
Jag var tvungen att ta av mig mina glasögon och jag skulle knäppa upp min kofta. Men istället ler jag på ett wierd sätt, har koftan knäppt så det ser ut som om jag var värsta perfektions personen, och en stooor fet röd finne mellan ögonen på näsbenet.

Det skulle jag dölja med min brillor Embarassed

Och på mitt gamla var jag fem år och sitter och typ. Ja. är krokig i ryggen, stooora nyfikna ögon och öppen glad mun, om ni förstår ;P


Senast ändrad av RueChang den ons maj 16, 2012 7:52 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Tillägg i inlägget)
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitimetor maj 17, 2012 9:53 pm

Hahaha pass blir aldrig roliga.: (
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Sponsored content





Mitt *censur* Pass!!!!! Empty
InläggRubrik: Sv: Mitt *censur* Pass!!!!!   Mitt *censur* Pass!!!!! I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mitt *censur* Pass!!!!!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Jag läste KP idag, och en viss detalj fångade mitt öga...

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Off topic-
Hoppa till: