Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 F is for friends

Gå ner 
2 posters

Vad är roligast med sidan?
Personerna
F is for friends I_vote_lcap16%F is for friends I_vote_rcap
 16% [ 6 ]
Designen!
F is for friends I_vote_lcap0%F is for friends I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vet inte, saknar något.
F is for friends I_vote_lcap24%F is for friends I_vote_rcap
 24% [ 9 ]
Rollspelen!
F is for friends I_vote_lcap3%F is for friends I_vote_rcap
 3% [ 1 ]
Allt!
F is for friends I_vote_lcap34%F is for friends I_vote_rcap
 34% [ 13 ]
Man känner sig välkommen
F is for friends I_vote_lcap23%F is for friends I_vote_rcap
 23% [ 9 ]
Totalt antal röster : 38
 
Omröstning stängd

FörfattareMeddelande
Ghoul
President
President
Ghoul


Kvinna

Inlägg : 257

Distrikt : 5

F is for friends Empty
InläggRubrik: F is for friends   F is for friends I_icon_minitimefre apr 20, 2012 12:25 am

Hello dudes and dudettes!

Det har ju knappt hänt någonting alls på PP (eller PA som det kommer heta..) på senaste tiden och det är ju tråkigt Sad
MEN! Jag hoppas att vi kommer kunna ändra det! Varje gång någon gör en ny tråd eller ett nytt inlägg blir vi i staff glada. Varför? Jo för att det betyder att ni vill vara delaktiga i sidan, ha diskussioner, lära känna andra och hjälpa till med att hålla sidan aktiv! Så om du har någon idé på en bra/rolig tråd är det bara att sätta i gång, desto fler trådar desto aktivare sida! Very Happy
... såklart ska vi inte spamma bara för att det är kul med massor av trådar och inlägg...
Det är otroligt viktigt att vi håller sidan aktiv, för annars finns det ingenting att delta i eller att diskutera om. Så alltså om det inte finns någonting för medlemmarna att göra så stänger ni bara sidan eller hur? Wink
Dock kan jag erkänna att jag själv inte varit så aktiv de senaste dagarna, det har berott på att jag mått riktigt illa och haft ont i magen, så jag spenderade onsdagen, torsdagen sovandes i en soffa. Så nu tänker jag bara vila den här fredagen. På lördag och söndag så kommer jag även att fira min födelsedag så jag kommer inte vara så aktiv då heller ): Men jag kan uppdatera med vad jag fick osv om ni vill! Sen kan jag ju förstås inte undgå att säga att Pottermore har öppnat även fast detta är en Hungerspelen sida.
Jag tror jag får ta och sluta nu, det här inlägget har ju mest handlat om mig själv inser jag nu och det är ju inte så intressant! Wink

Men jag kan ju också tala om att jag har gjort nya 'meny knappar' (duh...) som ni nog märker! Eftersom både jag och Katniss höll med om att man inte såg svart mot grått så bra. Så nu är knapparna röda! Jag hoppas ni gillar dem, annars är det bara att säga till! Smile

F is for friends Tumblr_m2j5bkL1131r9nboao1_250F is for friends Tumblr_m2j5bkL1131r9nboao2_r3_250F is for friends Tumblr_m2j5bkL1131r9nboao3_250F is for friends Tumblr_m2j5bkL1131r9nboao4_250

Avslutar med en fin svampbob låt som är hungerspelen-fierad.
Till överst på sidan Gå ner
https://panemportalen.swedishforum.net
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

F is for friends Empty
InläggRubrik: Sv: F is for friends   F is for friends I_icon_minitimefre apr 20, 2012 12:57 pm

Jag är så sjukt inaktiv eftersom det börjar närma sig i tiden för resan och inspelningen. Sitter mest och läser manus och sover. Sad men ikväll är jag mer aktiv här. Lovar.!! Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
 
F is for friends
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Nyheter-
Hoppa till: