Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 [THG] - någon som är sugen?

Gå ner 
+5
Rue/Foxface
Buttercup
girl on fire
Allebasi
sovsvampen
9 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Corriiz
Vid slåttern
Vid slåttern
Corriiz


Kvinna

Inlägg : 6

Distrikt : 4

[THG] - någon som är sugen? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: [THG] - någon som är sugen?   [THG] - någon som är sugen? - Sida 2 I_icon_minitimemån jun 18, 2012 7:53 am

Jag vet inte om det är försent men jag skulle gärna vilja vara med Wink
+Om det går Smile
Till överst på sidan Gå ner
sovsvampen
Åker tåget
Åker tåget
sovsvampen


Kvinna

Inlägg : 45

Distrikt : 11

[THG] - någon som är sugen? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: [THG] - någon som är sugen?   [THG] - någon som är sugen? - Sida 2 I_icon_minitimeons jun 20, 2012 10:43 am

Det är inte försent, vi kan nog ta och börja nu! Eller något, har alla en deltagare? Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://annieostberg.blogg.se/annie
Hope Odair
Vid slåttern
Vid slåttern
Hope Odair


Kvinna

Inlägg : 8

Distrikt : 4

[THG] - någon som är sugen? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: [THG] - någon som är sugen?   [THG] - någon som är sugen? - Sida 2 I_icon_minitimeons jun 20, 2012 1:08 pm

^ Tror det Very Happy
Men jag ska typ fixa till min lite..
Till överst på sidan Gå ner
sovsvampen
Åker tåget
Åker tåget
sovsvampen


Kvinna

Inlägg : 45

Distrikt : 11

[THG] - någon som är sugen? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: [THG] - någon som är sugen?   [THG] - någon som är sugen? - Sida 2 I_icon_minitimetis jun 26, 2012 12:44 pm

Vilket distrikt ska alla komma ifrån? Själv är jag gärna från 11 Wink

Det var här allt började. Laser stod redo på startplattan och räknade ner, vissa inne på arenan kände han igen och andra hade han inte ens lagt märke till. Han minns när han blev utvald från distrikt 11 var det som om hela hans värt förändrades. Han hade alltid hatar hungerspelen men nu när han blev utvald, han var vilse. Han visste inte hur han skulle känna eller göra och allt gick så fort. Det var vinna eller försvinna. Blodbadet skulle han lätt undvika, bara en meter ifrån han låg allt han behövde. En ryggsäck och några små knivar. Lätt som en plätt. Laser log för sig själv och fortsatte att räkna ner.
Till överst på sidan Gå ner
http://annieostberg.blogg.se/annie
Sponsored content





[THG] - någon som är sugen? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: [THG] - någon som är sugen?   [THG] - någon som är sugen? - Sida 2 I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
[THG] - någon som är sugen?
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Rollspelsforumet-
Hoppa till: