Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vad tyckte du om filmen?

Gå ner 
+14
Haymitch
EMELESEL
Mockingjay99
Glimmerous
Allebasi
Foxface
Ekkiis
Rue
Tess Foxhair
Peeta
Marvel
Clovely
Katniss
JMason
18 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
JMason
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
JMason


Kvinna

Inlägg : 95

Distrikt : 7

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimelör apr 07, 2012 7:19 pm

Ja, vad tyckte du om filmen? Vad tyckte du var bäst i den? Vad gillade du minst? Vad skulle varit annorlunda?

Diskutera på! :>
Till överst på sidan Gå ner
Katniss
Tribute
Tribute
Katniss


Kvinna

Inlägg : 339

Distrikt : 12

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Inte sett den...   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 6:35 am

Jag tillhör bokfansen för jag har inte ens sett mer än trailern. Vet inte om jag vill sabba HG för mig genom att se filmen. Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.jordan.studio.nu
Clovely
Sponsor
Sponsor
Clovely


Kvinna

Inlägg : 183

Distrikt : 2

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 12:08 pm

Jag gillade den, fast jag blev pissed på Lionsgate för att Cato och Glimmer hade en romans istället för Cato och Clove.. Men annars så var den faktiskt väldigt, väldigt bra.
Till överst på sidan Gå ner
Marvel
Sponsor
Sponsor
Marvel


Kvinna

Inlägg : 50

Distrikt : 1

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 1:53 pm

Håller med Clato. c:

Filmen var otroligt bra, och jag skulle gärna vilja se den igen.
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Yeeaaah.   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 4:03 pm

Jag tycker om den, otroligt mycket. Trots små missade detaljer (som jag kanske inte ska nämna för då blir det nog en spoiler) så är det den bästa filmen jag sett. Dock är inte mitt favorit citat med. Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
Tess Foxhair
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Tess Foxhair


Kvinna

Inlägg : 71

Distrikt : 11

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 4:53 pm

<P><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #000000">Älskade filmen &lt;3</FONT></P>
<P><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #000000">Så nu håller jag på att läsa böckerna OMG Älskar dem :3</FONT></P>
Till överst på sidan Gå ner
http://dragonfantasy.blogg.se/
Tess Foxhair
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Tess Foxhair


Kvinna

Inlägg : 71

Distrikt : 11

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 4:54 pm

Älskade filmen
Så nu håller jag på att läsa böckerna OMG Älskar dem :3
Till överst på sidan Gå ner
http://dragonfantasy.blogg.se/
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 4:57 pm

Tess Foxhair skrev:
Älskade filmen
Så nu håller jag på att läsa böckerna OMG Älskar dem :3

Alla äger, fast min favorit är 1:a boken ^^
Till överst på sidan Gå ner
Rue
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Rue


Kvinna

Inlägg : 91

Distrikt : 11

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 4:59 pm

Jag älskade filmen I love you. Jag ska köpa den så fort den kommer ut på dvd. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 4:59 pm

Rue skrev:
Jag älskade filmen I love you. Jag ska köpa den så fort den kommer ut på dvd. Smile

JAG MED! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Ekkiis
Åker tåget
Åker tåget
Ekkiis


Kvinna

Inlägg : 22

Distrikt : 1

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 5:18 pm

Jag älskade filmen! Fast jag har bara läst 40-50 sidor i första Hungerspelsboken, så jag kan inte direkt säga något om hur jag tycker att den var jämfört med boken riktigt än. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Foxface
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Foxface


Kvinna

Inlägg : 80

Distrikt : 7

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 5:28 pm

Jag älskade filmen. Ville haft med mer detaljer, men såklart, det kan vara svårt xD
Skriver lite i spoiler, eftersom jag inte vill spoila för er som inte har sett eller läst boken så XD
Spoiler:
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 5:29 pm

Foxface skrev:
Jag älskade filmen. Ville haft med mer detaljer, men såklart, det kan vara svårt xD
Skriver lite i spoiler, eftersom jag inte vill spoila för er som inte har sett eller läst boken så XD
Spoiler:

Jag håller med dig ^^ Mitt favorit citat var heller inte med. :C
Till överst på sidan Gå ner
JMason
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
JMason


Kvinna

Inlägg : 95

Distrikt : 7

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimesön apr 08, 2012 5:46 pm

jag tyckte om filmen, dock missade de mycket. Ska se den igen nästa vecka. ^^
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst
avatar



Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimemån apr 09, 2012 6:32 am

Den var underbar och levde upp till nästan alla mina förväntningar. Så perfekt den kunde bli, enligt mig <3
Till överst på sidan Gå ner
JMason
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
JMason


Kvinna

Inlägg : 95

Distrikt : 7

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimemån apr 09, 2012 8:59 am

Fast... jag kom på nu att jag är inte nöjd med
Spoiler:
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimemån apr 09, 2012 11:43 am

Primrose skrev:
Den var underbar och levde upp till nästan alla mina förväntningar. Så perfekt den kunde bli, enligt mig <3


Jag håller med. Dock saknade jag mitt favorit-citat.
Till överst på sidan Gå ner
Allebasi
Åker tåget
Åker tåget
Allebasi


Inlägg : 25

Distrikt : 7

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimemån apr 09, 2012 4:40 pm

Jag tycker att den var jätte bra! Jag ska börja läsa boken.
Till överst på sidan Gå ner
Glimmerous
Deltagare
Deltagare
Glimmerous


Kvinna

Inlägg : 13

Distrikt : 1

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimemån apr 09, 2012 8:06 pm

Jag gillade den! Dock så tycker jag att vi skulle ha fått se mer utav Clato istället för Glato, och att mutanterna skulle ha sett ut på ett annat sätt, inte så.. hundlika, om ni förstår vad jag menar. De såg ju bara ut som gigantiska hundar. Och blodbadet vid Ymnighetshornet.. De var ju inget vidare blodbad, man såg ju knappt hur de blev dödade. Razz Men ja, antar att de klippte bort en massa för att 11-åringar skulle kunna se den, också.
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimemån apr 09, 2012 8:09 pm

Glimmerous skrev:
Jag gillade den! Dock så tycker jag att vi skulle ha fått se mer utav Clato istället för Glato, och att mutanterna skulle ha sett ut på ett annat sätt, inte så.. hundlika, om ni förstår vad jag menar. De såg ju bara ut som gigantiska hundar. Och blodbadet vid Ymnighetshornet.. De var ju inget vidare blodbad, man såg ju knappt hur de blev dödade. Razz Men ja, antar att de klippte bort en massa för att 11-åringar skulle kunna se den, också.

Håller med ^^
Till överst på sidan Gå ner
Mockingjay99
Medborgare
Medborgare
Mockingjay99


Kvinna

Inlägg : 3

Distrikt : 11

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimetis apr 10, 2012 1:08 pm

filmen var hur bra som helst, enligt mig då. men jag tyckte dock det inte var så mycket våld i den som jag hade trott, och rues dödsscen var otroligt sorglig
Till överst på sidan Gå ner
EMELESEL
På intervjun
På intervjun
EMELESEL


Kvinna

Inlägg : 163

Distrikt : 4

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimetis apr 10, 2012 1:10 pm

Glimmerous skrev:
Jag gillade den! Dock så tycker jag att vi skulle ha fått se mer utav Clato istället för Glato, och att mutanterna skulle ha sett ut på ett annat sätt, inte så.. hundlika, om ni förstår vad jag menar. De såg ju bara ut som gigantiska hundar. Och blodbadet vid Ymnighetshornet.. De var ju inget vidare blodbad, man såg ju knappt hur de blev dödade. Razz Men ja, antar att de klippte bort en massa för att 11-åringar skulle kunna se den, också.
Håller med! Speciellt det där med Clato.
Till överst på sidan Gå ner
Haymitch
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Haymitch


Man

Inlägg : 85

Distrikt : 4

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimeons apr 11, 2012 1:20 pm

Tyckte mycket bättre om boken :3
Till överst på sidan Gå ner
Peeta
Tribute
Tribute
Peeta


Kvinna

Inlägg : 307

Distrikt : 12

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimeons apr 11, 2012 1:20 pm

Haymitch skrev:
Tyckte mycket bättre om boken :3

Samma här ^^
Till överst på sidan Gå ner
Haymitch
Tränar inför spelen
Tränar inför spelen
Haymitch


Man

Inlägg : 85

Distrikt : 4

Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitimeons apr 11, 2012 2:52 pm

Tyckte de hade tagit bort för mycket.
De tog bort hur mycket blod som helst och några viktiga scenener och händelser.

T.ex... Katniss ska gå runt och vara uttorkad på arenan, men hon hittar vatten med en gång och på scenen under slåttern.
Finns Haymitch på scenen? Nej.
Jag såg fram emot att han skulle ramla på scenen, men nej.

Jag är lite besviken på filmen faktisikt...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vad tyckte du om filmen? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad tyckte du om filmen?   Vad tyckte du om filmen? I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vad tyckte du om filmen?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Vems död tyckte ni var värst?
» Catching Fire - Filmen
» Saker ni "stör" er på i THG- filmen/boken?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Hungerspelen-
Hoppa till: